1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
3
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG, TREŚCI CYFROWYCH I USŁUG CYFROWYCH ORAZ ICH ZAMAWIANIA
4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ UMOWY O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ LUB USŁUGI CYFROWEJ
5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
6
USŁUGI ORAZ TREŚCI I USŁUGI CYFROWE
7
REKLAMACJA
8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ ANULOWANIE SUBSKRYPCJI
9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
11
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
12
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
13
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
14
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
15
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
16
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Informacje